" Ніхто не народжується розумним. Для цього потрібна воля і кропітка праця".
пʼятниця, 6 травня 2022 р.
Звіт
вчителя 1 класу Марінової В.Б.
з 04.04.2022 до 08.04.2022 р.
Понеділок
Читання: Робота з дитячою книгою. Позакласне читання.
В.Сухомлинський «Ледача подушка».
Прочитати оповідання:
Маленькій Яринці треба рано-рано вставати, до дитячого садка йти.
А не хочеться, ой, як не хочеться!
Увечері й питає Яринка дідуся:
— І чого це я рано ніяк не прокинуся?
— Це подушка в тебе ледача, — каже дідусь. — Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми її, винеси на свіже повітря і добряче вибий — вона й не буде ледача...
Другого дня, рано-пораненьку, знов не хочеться вставати Яринці.
Але ж треба подушку провчити, лінощі з неї вибити!
Схопилась Яринка, швиденько одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку — та кулачками її, кулачками. Вернулась до хати, поклала подушку на ліжко — й умиватися.
Кішка на дереві нявчить. За вікном вітерець гуде. І дідусь у вуса усміхається.
Попрацюйте з відеопрезентацією: https://www.youtube.com/watch?v=5YIk9mKi4CQ
Письмо:
-Діти, дайте письмову відповідь:
-Хто ж насправді був ледачим?
- А щоб ви порадили дівчинці?
-Намалюйте епізод до цієї історії.
Я досліджую світ. Тестове завдання.
Це завдання сприятиме розширенню уявлень дітей про різноманітність рослин у природі, формуванню вміння добирати інформацію за описом, розвитку логічного й образного мислення
Орієнтовні відповіді: 1) соняшник, гарбуз; 2) кульбаба; 3) фіалка; 4) ромашка, м'ята, чебрець; 5) крокус, гіацинт, тюльпан; 6) підсніжник, пролісок
Віторок
Завдання сьогоднішнього дня. Починаємо з розумової розминки. Для неї приготуйте сірники і свою логіку.
Читання стор.43. Буква Е. -Діти, пам'ятаєте, що Ее знаки твердості. Приголосні перед ними читаються твердо. Е-голосний. Прочитайте текст і дайте відповідь: -Що гном сказав дітям? -Як користуватися розеткою? Розкажи це мамі.
Подивіться корисні мультики з цього приводу. https://www.youtube.com/watch?v=mGAcslmgyOo https://www.youtube.com/watch?v=ebZ0TG2aKYg
Пам'ятай правила: ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИЛАДАМИ У ПОБУТІ
СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
- Торкатися проводів з пошкодженою ізоляцією. Користуватися зіпсованими вимикачами, вилками та розетками.
- Користуватися електричними приладами у ванній кімнаті, торкатись проводів та приладів мокрими руками;
- наливати воду у ввімкнені в мережу чайники, праски, кавоварки тощо;
- витирати пил із працюючих електроприладів вологою тканиною;
- допускати потрапляння вологи чи води на електроприлади;
- заливати водою розетку чи електричний дріт, якщо вони загорілися;
- Вмикати незнайомі електроприлади самостійно, без дорослих.
- Виймати електричну вилку з розетки за провід.
- Вставляти у штепсельну розетку цвяхи, шпильки та інші предмети.
- Вмикати в електромережу несправні електроприлади.
- Залишати без нагляду ввімкнені в мережу електроприлади, коли ними не користуються. Може статись коротке замикання і, як наслідок, пожежа!
Письмо:
Запишіть слова парами з верхньої таблички. Правильно з'єднуйте букви.
Пам'ятайте про верхнє, нижнє, середнє з'єднання.
Математика:
-Діти, ми починаємо нову тему: Геометричні фігури. Подивіться відео: https://www.youtube.com/watch?v=YkROzJ8pwhU Виконайте завдання за підручником: Стор.132 усно №1,2,3, письмово №4,5,6. Тема легка. Я думаю, Ви діти, впораєтесь.
Бажаю Вам миру і натхнення.
Середа
Дом. завдання середи: Читання. Букварик стор.44. Тема: Букви Є є. Є-голосний звук, буває наголошеним і ненаголошеним. При вимові може видавати звук [е] або [ йе ].
Почитай на стор. 44 слова, текст. Подивись відео: https://www.youtube.com/watch?v=buJHm-Y77Wk
Письмо: напишіть на стор. 30 пропису букви , слова і речення з є. https://www.youtube.com/watch?
Математика. Тема: кути.
Подивіться відеопояснення.
https://www.youtube.com/watch?v=onTNTUw9NAU
Виконайте завдання стор.134 - усно. стор.135 письмово.
Четвер
Доброго ранку всім: і діткам, і дорослим. Завдання для тих, хто має змогу його виконувати. Читання. Букви Є є (голосні).
Букварик стор. 45 читати. - А ти віриш, що є синє каченя?
-Діти, пройдіть за цією адресою і пройдіть тест за оповіданням. Код доступу 5781207
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Письмо: спишіть слова з Букварика стор.45 письмовими буквами.
Математика Тема: Многокутники ( мають багато кутів: трикутники, чотирикутники, п'ятикутники, шестикутники.)
Виконати завдання усно на стор.136-137. Подивитись відео.
https://www.youtube.com/watch?v=_f9mKtTli8Q
П’ятниця
Доброго ранку всім, хто мене читає. Дом. завдання всім, хто має змогу виконувати. Колись все це жахіття закінчиться. Віримо і надіємось.
Читання. Букварик стор.46. Тема: м'який знак. Знак м'якшення. Подивись відео
https://www.youtube.com/watch?v=RvaGBzsXxDo
Читай м'яко, якщо стоїть м'який знак.
Письмо: писати букви ь, слова з ним. Стор.31. Подивись відео. https://www.youtube.com/watch?v=1cYn8uy3Y6Y
Математика: Тема: Геометричні фігури. Стор.138 усно, письмово стор. 139.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар